torsdag 29 januari 2009

Förvånad glad och nöjd!!

Hihihi vad roligt det va när Kalle skulle gå in i sitt nya rum, det går inte beskriva minen på honom! Vi skulle ha haft en dåld kamera eller nått. Vi hade medvetet stängt till dörren lite grann så han inte såg direkt, men han öppnade dörren, men hade huvudet vänt mot oss som pratade för att fövirra honom lite sen satte han in sin väska och skulle ta ett steg in men då såg han att det va nått skumt här, vad förvånad han blev och jätte glad och vi fick oss ett gott skratt av minen ja gud va kul!!! Han somnade gott ikväll kan jag lova och nöjd, hans älsklingsfärger är svart och vit sa han till Jocke när han låg i sin nya säng, vilken tur tänkte jag då, det var ju jag som valde färgerna!

Imorse skulle jag försöka mig på att göra en analys på en film som vi sett i skolan, hmm så skojj, nä inte direkt! Jag satt från kl 7.30- 12 då gav jag upp i hjärnsläpp, tog doggarna på en runda på ca 1 timma och blåste ur skallen lite. Hjälpte inget blä. Men efter middag och efterätt provade jag igen, så vi får se om läraren godkänner eller inte hon ger skitsvåra uppgifter som jag tror inte hon fattar själv om jag ska vara ärlig hmm.

Emil & Isac har var sin kompis som sover över här i natt, änså länge funkar de kanon de sover allihopa!! Emil har bestämt med sin morbror att de ska gå ut kl 08.00 i lagårn och greja både Jonathan och Kalle har han fått med sig, så nu blir det nog ordentligt gjort hihihi. Isac å Sandra hoppas jag sover längre!!

kramkram

Inga kommentarer: