söndag 25 januari 2009

Lite pyssel i helgen.

Vi har länge pratat om att fixa till i Kalles rum, och igår fick vi rycket. Vi fixade färg och golv och så satte vi igång, vid ca 14 tiden. Vid ca 22.30 hade vi målat klart och lagt golvet klart så då åkte vi till Max och åt en välförtjänt måltid, lite sent kanske men gott hihihi. Idag har jag jag fyndat en säng och bokhylla på blocket som vi var och hämtade i Jönköping. Emil å Isac ville inte följa med så Emil var hos morbror Bosse och Isac var hos moster Karin.Tack för att ni finns så vi slapp allt gnäll i bilen hehehe.
Men här är lite bilder på hur det har blivit, hoppas Kalle gillar det för det kommer bli en överraskning, vi är nöjda iallafall!
såhär såg tapeterna ut, lite väl blommiga tycker jag men det är en smaksak.

Skön stil han har eller hur!


Så här blev det när det blev klart!


































6 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena moss.

Ni är otroliga till att jobba på, och fint blir det. Ni är tydligen ett jätte bra team.
Vi hörs

Kram till ER alla från Herrljunga

mor i stugan sa...

Hallå från grannbyn !

Tror att Kalle kommer bli super glad , det blev ju skit snyggt. Nu vill väl de andra 2 små killarna också , få omgjort i sina rum .

Kramiz

Anonym sa...

Jag instämmer med föregående talare. Och vad roligt att få ett ryck så där och bara köra. Jag väntar också på ett ryck, men hittills har det inte kommit...

Anonym sa...

Ja de vill oxå ha lite nytt på deras rum, Isac ville ha röd och vit randigt men jag sa att de kommer han nog tröttna på hihihi, men helgrönt då? Mmm vi få se de fniss

Anonym sa...

Hello! Det blev ju kanonbra!
Hoppas allt är prima med er...
Kram J

Photograph sa...

Det blev jätte fint! tror att Kallde kommer hur glad som helst för det nya rummet. :D