lördag 17 januari 2009

Varm choklad och fiske.



Jocke får använda yxa för att få hål till fisket.
Hm vad gör husse för kul mm isbitar mums!
Isac rycker i pilken och hoppas på napp.
Kalle spånar i skyn!
Ja vad ska man säga, lite lik en dvärg i Snövit hihihi.
Idag har vi varit på isen och grabbarna har pilkat, inte så skönt väder kanske men ändå gott att vara ute bara man har bra kläder. Hundarna gillade isen, Fiona tog det lungt medans Harry gjorde rivstarter och gasade på och åkte kana, lite som Bambi på hal is hihihi.
Gjorde varm chokladmjölk och tog med en påse bullar men det va lite blåsigt så vi gick in till min far och fikade i värmen istället, det va skönare.
Ha de kalas kramkram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja tjejen Martha Här. Nu äntligen har jag tagit mig tid till att kolla in din blogg. Vad duktig du är på att skriva ofta. Skulle ni föresten vara sugna på en hotell övernattning och liten rundtur på glasbruket i det närmaste????. Ja ja nu jobbar jag........inte har ingen operation anmäld i dag så då fick jag tid till din fina sida Många kramar från blekinge