onsdag 21 januari 2009

Rea på rean!!!

En helt vanlig dag med skola, promenad och tjat på ungarna. Just nu ligger Emil i sin säng och tittar på innebandy på Tvn och Isac kollar på Mr Bean på dvd i sin säng, jag klinkar på datorn (som ni märker) och hundarna tassar runt nere i hallen, snart matdax för dem och Jocke jobbar i ishallen ikväll.
På onsdagskvällarna går Isac på miniscouterna mellan 17.30-18.30, ingen ide´att åka hem den lilla stunden så idag gick jag in på Kappahl och kollade den sista rean, halva reapriset inte så pjåkigt!!! Fyndade faktiskt 2 par byxor till Emil och lite t-shirt till de båda jättebra, och snyggt satt de med och det är ju kalasbra.
Hittade även en jättefin bebisoverall på rean så jag ringde min gravida syster Karin och frågade om hon behövde någon overall och då visade de sig att hon hade varit och tittat på denna overall flera gånger så jag köpte den, så pluttinuttit. Det ska bli såå kul att bli moster igen, det är 16 år sen sist så nu är det dax hihihi.

Ja nu har det dragit igång ordentligt i skolan, uppgift på uppgift trycker de på oss pust å stånk men nu är ju schemat så bra så förhoppningsvis ska jag få gjort mina upgifter på tors-fre när jag är ledig från skollokalerna.

ha de kalas!!

kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack vad du är urgullig!!!!
Syns i eftermiddag.

Kramar
Hon som snart inte är gravid längre...