onsdag 14 januari 2009

På Promenad.

Ja nu så har denna skolvecka tagit slut och nu har man 4 lediga dagar framför sig igen. Schemat får man inte klaga över iallafall, mån-ons 08.00-13.50 men som sagt det kommer bli mycket självstudier nu i vår så de dagarna kommer att gå åt till plugg.

Igår och i dag har jag kommit i gång och kommit ut, nu kan jag gå igen känns mycket bra, men lite jobbigt blir det med 3 rackare i kopplena eller 2 iallafall. Harry band jag fast runt magen för han drar inte 1 dugg utan går lite bakom eller jämte men de andra 2......... det är tävling på hög nivå hehehe nä så farligt e d inte men lite jobbig är de fast man får ju upp tempot.

Snart så ska Hugo få komma hem till sitt nya place, jag tror de kommer hem från Thailand i morgon eller på fredag ivilket fall ska det bli skönt för både honom och oss tror jag.

Kramkram

Inga kommentarer: