måndag 5 januari 2009

Grilltajm!

Tänt va de här!! Alla grabbarna!

Härligt med brasor!
Blivande Herr och Fru Rosenkrans och Isac.
Ja idag har vi varit ute och grillat korv, i härligt väder och roligt sällskap! En promenad med hundar och barn i ca -8 grader och det biter i kinderna mysigt,tänder en brasa och grillar korv varför gör man inte det oftare, Ja vi iallafall skulle ju kunna göra det när som helst men.........
Jag skulle nog igentligen inte satt ut näsan överhuvudtaget men frisk luft har ju aldrig skadat har man ju hört, en dunder förkylning har hittat mig och jag avskyr att vara sjuk och att klaga men i efm har jag nog varit ynklig om man frågar min underbara man, som fixar och donar och värmer mina kalla fötter, lägger sin svala hand på min panna som inte är varm men den gör ont, fixar en jättegod kvällsmat som jag inte känner smaken av men som barnen säger är jättegott! Ja han är fin han!!!! Hoppas att det går över fort det är såå tråkigt att vara ynklig!
Jocke har ställt klockan till hockeyn i natt, alla 3 killarna gick och la sig vid 20.30 för att de ska gå upp vid 01.00 för att titta på matchen, jag tror jag stannar i sängen men det är ju helt klart spännande!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan
Hoppas att Du mår bättre idag, och att Du inte känner dej ynklig.
Det såg mysigt ut med brasan o grillningen.
Kram från svärmor