torsdag 8 januari 2009

Vart tog det fina vädret vägen????

Idag har Fiona varit hos vetrinären och tagit den årliga vaccinationssprutan. Beröm fick hon oxå alltid roligt, att hon är en sån trevlig, lugn och mysig tjej, man tar ju åt sig så man växer flera centimeter!!!
Skridskotur för barnen blev det oxå, i regn och blåst men jag hade lovat så det va bara att göra detta, men jag satt inne hos mamma och tittade på genom fönstret, har grymt ont i ryggen så jag kan knappt gå så ett par skidskor hade nog inte gjort de hela bättre hehehe. Fika fick vi oxå alltid lika mumsigt!!!!

Annars händer det inte så mycket här idag, jag linkar på, tvättar lite................... och nä inte så mycket. Det skenar inte om jag säger så!

Have a nice day!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja... det där vädret är inget att lita på. Igår kväll hade vi ca:19 kallt, imorse snö, sedan tö. Vilken värld vi lever i.
Sicken rygg att inte ge sej. Du får hänga dej i en dörr, skall visst kunna hjälpa. Fast det låter farligt..........
Kram från Herrljunga

Anonym sa...

Ja har testat de oxå men ajaj inte skönt!