torsdag 12 juni 2008

Skolavslutning Nr 2








Jaha då har det varit skolavslutning för kottarna. Det var som vanligt jättefint i kyrkan och Isacs klass sjöng men han stog så dumt så jag fick inte ett ända kort. När vi skulle säga hejdå till fröknarna bröt han ihop och grät, han saknade alla redan sa han och det är ju lite jobbigt för han ska ju inte vara på fritids på hela sommaren, men det gick över sen när vi gick och fikade. Isac skulle ha en stor prinsessbakelse och festis och Emil 1bulle (fetstor) 1 chokladboll och 1vaniljhjärta och festis han åt upp allt!!! Jag tog oxå en bakelse faktiskt och det va smaskens!!



Här ligger lilla jag och inspekterar min husse så han gör rätt när han sliter med golvet, det är snart klart!





Det är tröttsamt oxå så jag sover lite fast han bonkar och slår i golvet hela tiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan
Vad skönt med sommarlov.
Sedan att man får lite extra gott att fira med, gör inte saken sämre.
Fiona verkar att få det riktigt fint, om sig och kring sig.

Hälsningar från Ugglan med fam.

Anonym sa...

Snygg blogg o snyggt golv!
Trevlig kväll! önskar Kajsa o Eva