onsdag 25 juni 2008

Blickar som säger allt!



Var bara tvungen att visa hur gulliga grillmästarna va på midsommarafton!!! (Jocke & Lars)

(De e fina filurer vi du och jag Jo)hihihi

Jo som sagt vår lilla stumpa som bara ligger och undrar vad som har hänt med henne och tittar på oss med en blick som säger allt "ta mig här ifrån varför är jag såå trött"blicken. Men snart är den tjocka magen borta, men då komer nog " ta bort mig härifrån, hjälp mig med dessa jobbiga klängiga barn" blicken. Nä vad vet jag, men jag tror hon blir en superbra mamma och hon kan bli det när som helst tjoho va spännande. Hoppas hon visar och säger till så man inte missar något, jag ska ställa klocka på varannan timme å kolla till henne på natten sen närmare helgen, vet ju inte riktigt hur de betersig när det närmar sig och det är dax. Det lär vi ju märka skulle jag tro!!

Idag fyller brorsan 40 år Grattis och tack för fikat!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

De verkar inte bry sig vädret ett dugg. Underligt, men det finns ev . flaskor för sådant ruskevär !

Ugglan

Anonym sa...

Ha ha, vilken härlig (och typisk)svensk sommarbild!

Anonym sa...

3 skott av tremastarblomma finns för avmämtning,så nu är det bara en grop att sätta dem i som saknas eller?

Kram E