fredag 6 juni 2008

Sjön för hela slanten






Idag har jag städat huset bakat och tårtor lagat middag, tvättat en massa tvätt som torkat på nolltid i värmen och resten av dagen (efter 16.30) har vi varit nere vid sjön(Vidöstern)hos mina föräldrar och slappat. Jocke, brossan och hans tjej skulle ut och åka vattenskidor vilken syn hihihi.Det är Jocke som ligger i sen kom han upp det va första gången han åkte så han blev imponerad själv



Ungarna och Fjollis va i plurret hela tiden jätteskönt, senare vi 20 tiden satte vi i gång grillen och grillade korv, min andra brossa och hans tjej, morsan & farsan var oxå me så vi blev ett gäng skitkul och gott!! Man blir ju helt slut i pallet efter att man har varit vid sjön några timmar ungarna somnade snabbt iallafall.






Jag orkade inte åka in till stan idag så jag frågade Kalle om det gick bra att vi hade blåbär i tårtan och jordgubbar bara uppepå och det gick bra sa han så i morgon när vi ändå ska in och hämta smörgåstårtorna ska jag köpa jordgubbar och granera dessa ska bli mumsfillibabba!! ska försköka sätta in bild på tårtorna imorgon God natt Sverige och Grattis på Nationaldagen!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan man få hyra in dig till studenten.herregud va du är effektiv!Lottie