lördag 1 november 2008

Överaskningar!

Idag(eller igår kl har visst slagit över 00) har jag och en annan mamma överaskat våra barn med McD och bowling , vilket är väldigt populärt! Det är kul men man gör det för sällan bowlar alltså.

Sen bar det i väg till tandläkaren, ja men det va med nöd å näppe jag fick en tid, jag fick en provisorisk lagning som om det inte funkar kan bli en rotfyllning usch! Men jag hoppas att det fortsätter att vara så som det är nu= kalasbra!! Jag känner ingenting och kan både äta å dricka utan värk, men den 22 dec är det återbesök kul 2 dagar innan julafton.

När jag sedan kom hem tog jag Fiona och biken och drog en repa, Osudden rundan som vi kallar den är helt perfekt tar ca 25-30 min att cykla alldeles lagom, inte nog med det............ sen gick jag byarundan med båda trollen oxå, för första gången på stora vägen, kanske en aning för lång runda den tar ca 45 minuter, men de var jätteduktiga verkligen!!! Sen hade bedövningen nästan släppt i truten det var skönt, det är ganska jobbigt att sluddra när man ska prata och vi ska inte tala om när man ska försökaa dricka lite smidigt fniss!

Nu ikväll överaskade jag min man som jobbar kväll med god mat som bestod av ostkyckling med ugnsbakade/rostade rotfrukter paprika och lök, beainersås (eller hur det stavas)och öl. Sen hade jag chokladpudding som jag piffat till med en skvätt dudles testa det mycket gott!!!

Go å gla kexchokla!

Inga kommentarer: