söndag 2 november 2008

Härligt väder!

Vilket fantastiskt väder vi har haft denna helg! Igår var vi ute på långpromenad med H&H och sen cykeltur med F. Idag fick jag gå själv med H&H och tog en lite längre runda och en lagom cykeltur med F. Jätteskönt verkligen!

Idag har jag haft jättetrevligt fikabesök av en gammal klasskompis och hennes härliga familj, barnen är så söta att man skulle kunna äta upp dem (3 och 1 år). De kommer hit till byn och hälsar på hennes släkt och så hinner hon även hälsa på mig, jättekul!!! De bor ända nere i Karlshamn. Tack för besöket familjen!!!

Sen kom nästa trevliga besök med McD käk, sicken service, nu råkar dessa trevliga människor veta att jag inte tar mig för att äta när jag är ensam (Jocke har jobbat hela dan). Tack till er oxå ni vet vilka ni är!!!

Och glad blev jag när jag fick höra att det nu glittrar på min storebrors och hans sambos (såklart) vänstra ringfinger!!!
Jättegrattis och superkramar till er!!!!

Nä i morgon är det tillbaka till vardagen igen,
så Tack å hej!!!

Inga kommentarer: