söndag 9 november 2008

Fars dag hela dagen!!

Här uppvaktades Jocke med teckningar och pynt av barnen och jag hissade flaggan och fixade en swartswald tårta (fryst dock) hans favvotårta, har inte hunnit baka denna gång.

Nu är de iväg i Gislaved, Emil spelar poolspel i innebandyn och jag har suttit och vrålpluggat till provet i veckan går så därbra.

Har provat att göra ett litet spår på Harry idag ca 10 meter av mina egna fotspår, han gick på det och fixade det bra!! Hugo tog jag en sväng med i skogen. Och Fjollis tänkte jag ta med in till Ica med cyklen, har inte fixat något till min egna pappis så vi får ta nått där, finns alltid något passande.


Igår hade vi trevligt besök av Peter&Lottie, jättekul när ni kommer och fina bilder fick ni oxå på Hugo och Freja. Vi ses nästa fredag på föreläsningen, ska bli väldans intressant.

Hugo

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad stora dina killar H & H har blivit. Kunde inte få fram videon på buset med löven, men jag kan tänka mig att det var riktigt roligt, i alla fall för vovven....
Kram Eva o Kajsa