torsdag 27 november 2008

Astrid hela dagen!!

Grattis till oss som heter Astrid!! Min lilla mamma och jag t ex!! Vi brukar inte fira namnsdagar nu för tiden, men jag kommer ihåg när man var liten så bakade mamma alltid en liten tårta när vi hade namnsdag, tänk det va då de, vilka tider!!hihihi. Nu tittar man inte i almanackan på det viset och gör man det kommer man inte ihåg, så är det.

Idag i skolan har vi varit på studiebesök på sterilcentralen, intressant och mycket, hon visade en massa instrument som man använder vid olika operationer, som t ex en knäoperation hur många grejer som helst ojoj.

Nä om man kanske skulle öppna psykologiboken å kolla inför provet på tisdag, behöver gå ut med liven oxå i skitvädret blää.

Tack för mig leverpastej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på din namnsdag. Jag visste inte att Du hette Astrid. Gratta även Mor i stugan från oss på Vedumsvägen / kram från svärmor

Anonym sa...

Grattis!! Hoppas att du har haft en bra dag!

Kram J