tisdag 4 november 2008

Källar röj!

bröderna bus
Hugo Boss

Idag började skolan för min del igen efter praktik och höstlov. Men när vi kom så var en av lärarna sjuk så vi fick gå hem tidigt, men fick naturligtvis uppgifter vi skulle göra, tro inte att vi ska få gå hem utan arbete inte. Han ska visst vara sjuk i morgon oxå säger dem så då blir det vrålplugg till psykiatriprovet nästa vecka pust å stön.
I eftermiddas fick jag ett ryck och började röja lite i källaren, ska bara försöka få lite mer utrymme så lite omplaseringar av alla grejer löser en heldel faktiskt. Jag hittade några lådor med väldigt spännande saker i, eller rättare sagt fotografier från/av farmor å farfar. Av en händelse var min pappa oxå i källaren och vi började titta på korten och bestämde då att vi måste sätta oss en gång och gå igenom alla kort så han kan säga vilka peronerna är, för den dagen han är borta är det ingen som vet vilka det är på fotona. Sätta dem i album hade varit jättekul oxå. även om ingen tittar på dem så tycker jag nog att man ska ta vara på dem och inte låta de ligga och klistras ihop en fuktig låda.
Vi får väl se när den dagen kommer då vi kan få tid att sitta ner och titta och prata om dåtiden!
Tack och adjö!

Inga kommentarer: