torsdag 25 september 2008

Stora Duschdagen!

Hugo färdig duschad

Harry i duschen(fantastiskt bra kort Jocke)


Ja idag har vi duschat, de luktade inte mums när de kom in ikväll kan jag ju tala om. Så lite fajt i duschen fick vi ta, Harry gillar det och stog still men Hugo försökte smita, han fick jag riktigt klämma emellan mina ben runt han hals, men det gick bra, det är ju skönt om man bara känner efter och lugnar ner sig några gram.

Imorgon kl 08.40 är det dax för vaccinering igen, en hel drös olika vaccin. Kennelhosta, parvo, valpsjuka och nån mot leversjuka. Det kan ju vara bra att vara utrustad med det om man ska iväg nångång och träffa andra hundar.


I eftermiddags tog jag Harry med mig till stan och vi skulle köpa mer hundfoder, han fick följa med in i affären, spännande, det lukade mycket gott där sa han. Men det är ju det där med att åka bil, illamående och spyor. Både in till stan och hem, stackarn men med lite träning ska nog det försvinna oxå.

Harry tycker det är lika kul som morsan att kolla in Jocke kanin.
nattnatt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker dom är stencoola.
Kjam
/Hon med bebismagen.

Anonym sa...

Vad liten Harry ser ut i blött tillstånd. Men sötast av alla. Trevlig helg! Eva o Kajsa