tisdag 9 september 2008

Alla himlens kranar!

Ösregn! Jodå det är som om han där uppe öppnat alla kranar han har, store tid vad det regnar. Jag, Harry, Erika och Freja va ute en runda inga regnkläder på för det duggade bara i början men sen huu. Kom hem bytte om och tog på regnkläder och tog resten av valparna en och en och gick en runda själv, skönt men det störtade ju ner hela tiden så när det kom till Fionas tur va jag genomblöt igen fast jag hade regnkläder. Jag ska skaffa mig rediga galonkläder som ungarna har på dagis då kan det regna bäst det vill! Harrylurv fick duscha efter sin promenad, ca 2kg sand hade han med sig in!

Imorgon kommer det en eventuell valpköpare, jippi, men jag vågar inte hoppas förren de har varit här, det är ju flera stycken som bara ringt och inget mer sånt är tråkigt, så vi får hålla tummarna! I natt har valparna varit helt torra inget blött alls på golvet det va väl duktigt!!!


Inspirationsdag har vi istället för skola i morgon, då ska vi få mingla och fika och lyssna på nån föreläsning av något slag, kan vara intressant!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till imorrn! Jag håller tummarna... Kram J

Fionabloggen sa...

Tacktack!!