måndag 15 september 2008

Familjen Dahlströms zoo


Så nu har vi fiskar oxå här i huset! Väldigt vackert och rogivande, det bubblar och lyser fint nästan bättre än Tv.
4 hundar (1 som flyttar på fredag) 1 kanin och fiskar snart ett helt zoo. Glömde dammråttorna men de gör inga väsen av sig så dem struntar vi i :-)
Hur vacker kommer denna lurvasen bli???
Han är helt underbar!!!


På fredag åker denna lilla goding till sitt nya hem, det kommer att gå jättebra får vi hoppas, lilla Hjalmar!
Imorgon har vi gruppförhör i psykologi, oj vad jag INTE har pluggat till de, fattar inte hur jag bara har kunnat glömma läsa på, men jag har suttit med andra arbeten idag så legat på latsidan har jag inte gjort, men det får bli som de blir.
Tack & Hej leverpasej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

God kväll i stugan.

Vad sööööt Harry är, det blir bara bättre för varje gång man ser honom. Det är till att fått nya hyresgäster... (hi hi )
Det är ju bara så rogivande. Hur många fiskar har ni och vilka sorter?

God natt från Ugglan

Anonym sa...

Det är bara 2 än så länge slamsugare och neontetra 12st sammanlagt kommer att få svärdbärare utav Tobbe oxå men vi ska köpa några sorter till senare

Min tråd sa...

Hej på dig! Lite mindre jobb med fiskar, behöver inte gå på promenad och kan simma själva.
Kram

Min tråd sa...

Men försök att gosa med dem, då föredrag jag hund.
Ser fint ut!