måndag 21 juli 2008

Premiär!!



Ja idag har vi då haft smakportionspremiär!! Vilken höjdare, det va inget snack om nått konstigt på tallriken, de var där nästan innan jag hann och ställa ner den på golvet!! Smask smask smask lät det högljutt! Tänk att lite rå nötfärs blandat med äggula kan smaka så gott!


Idag har vi börjat med måleriet. Jag har skrapat och kittat fönster för första gången i mitt liv, imorgon ska jag försöka måla dessa oxå. En väldigt snäll och god vän har hjälpt till att skrapa och måla spjälorna till balkongen TACK och även brossans tjej och lillsyrran ska få ett TACK!!!

Och nu ikväll var min snälla mamma här och kokade jordgubbskräm som vi fick till kvällsmat allihopa tack för maten morsan!!!

De såg för roligt ut, nu ikväll så busade Fiona med valparna och de hade jätteroligt och vi me!!
Nu har jag så ont i min kropp så jag ska gå och lägga mig!!
Jag måste bara få säga nått kul!!! Jag ska bli moster tjoho!!!!










Inga kommentarer: