torsdag 24 juli 2008

Målerii måleraa

Ja då så är det i full gång med måleriet och snickeriet! Direkt kallt är det inte heller ute så nu ska vi inte klaga!!
Här har vi bara kittat och målat fönsterna och Jocke och Anders ska börja på balkongen.
Nya spjälor med snickarglädje sågas!!

Några är på plats!!


Vi fick låna en lift så kom åt vindskivorna, det fick bli Jocke som platsade i den jag fick svindel när jag kom över nocken så jag åkte ner igen.
Här ligger de fyrbenta under parasollet och har de gött, det är bara paraplydrinken som fattas hihihi. (hade inget annat som grindhålsstopp än en pulka hehehe)
Jag har ont i kroppen och solen har inte varit snäll mot baksida ajajaj





















2 kommentarer:

Anonym sa...

Guuud, vilket jobb ni håller på med! Vad duktiga ni är! Jag tror det är dags för en Värnamo-tripp nästa sommar så att vi kan inspektera huset! :)

Fionabloggen sa...

Ja det tycker jag att ni ska:-) Ni är alltid välkomna!!!