tisdag 8 juli 2008

Nu kan jag klättra själv säger Hugo"Biffen"

Idag har Hugo "Biffen" gjort en utflykt på egen hand, jodå när Jocke kom hem i efm så låg han vid dörren in till tv-rummet ca 2½meter från valplådan........ ja vad säger man nu börjar det!! Vet inte hur länge han luggit där men han va trött stackarn, så nu har husse satt på en brädkant till uppepå. Och här ligger Fiona och matar och tittar på när husse skruvar med skruvdragaren coollungt!!





Jag har klipp de småsmå klorna oxå de var väldigt vassa, men de tyckte vi va jobbigt, nån som håller fast usch då!

Nu har alla öppnat ögonen.





Här får vi ligga i morsans bädd, det är skönt för där lukar det mamma och den är mjuk och skön.





Idag har jag varit på utflykt själv oxå, i Tumba!!!!

Jag följde med en kompis som skulle köpa en bil där, och det gjorde hon oxå, en guldfärgad Suzuki Jimny. Fin lite gullig bil. Jag fick köra hem bara ensådär 35 mil lite mör i bakdelen bara för vi körde utan stopp hem. Hon är nöjd med sin nya bil och det är kul.

Tack Erika för att du va hundvakt idag!!!!

Inga kommentarer: