tisdag 1 juli 2008

Barnarbete:-)



När de frågar om de får hjälpa till får man vara snabb och säga varsegod (om det nu är nått som de kan hjälpa till med villsäga)

Jag och Isac var i stan idag och handlade 15 liter jordgubbar, gött och ha i frysen. Tänk en kall och ruskig vinterkväll, man kokar lite jordgubbskräm äter den jummen med kall mjölk mums.

Jag gjorde en jordgubbepaj och den intog vi med vaniljsås ute i det soliga vädret, det är ju fantastiskt att den har hittat tillbaka hur länge det nu varar!

De små puppisarna är så fina de har gått upp ytterligare bra i vikt Hugo väger över 800g kanske en blivande polishund med den framåtanda han visar upp redan!! Vem vet!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så himla pysslig Jennie! Du slår nog mig. Men vänta bara... på måndag ska familjen bort och då ska jag baka...

Anonym sa...

Det lät gott med paj, nu skulle man kunna kila över på kaffe.
Visst barnarbete ingår i fostran.
Kram från en trött Uggla som jobbat natt.

Min tråd sa...

De var verkligen fina valparna! Hugo var en riktig tuffing.
Trevlig kväll!