måndag 14 juli 2008

Härligt i skogen!!



Idag har Fiona fått sin första skogsrunda efter valpningen. Nu kändes det som att de va dax att hon får börja komma i form igen, kroppen är fortfarande smal men den börja komma igen men hon äter som en häst och det behöver hon verkligen för det gör ju valparna med. Men energi har hon iallafall och hon älskar skogen!!


Vägde valparna igen, nu har alla klivit över 1,5 kg sträcket.

Vi har haft dem ute nu varje dag när det har varit fint väder och det tycker de om men den där Ormvråken litar jag inte på, han cirkulerade över oss igår så själva får de inte vara hualigen om det skulle hända dem nått!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjo flöjt.

Vad vackra de är, och vad fin Fiona är på kortet i skogen.....
Förnuftet får nog tala ang. Harry men.......
Semester snart Då skall jag kolla mina barnbarn ordentligt. Risken är att Du inte blir av med mej, eller att jag rymmer med ett barnbarn, så nu vet Du vad Du har att vänta när svärmor blir ledig.

Kramar och nospussar till ER

Min tråd sa...

Ja, akta er för ormvråken. Tycker de små liven har ljusnat sen i söndags. De blir bara sötare o sötare.
Kram Eva