torsdag 3 juli 2008

Födelsedag och sorg

Idag fyller Emil 10 år GRATTIS EMIL!!! Det är inte klokt att tiden kan gå såå fort jag har ju inte blivit äldre nånstans eller?? Idag är han lycklig förutom födelsedagen så är det så att hans morfar kör ensilage och det är roligt förstår ni, att få vara med och titta på och hjälpa till är livet för honom härligt att se!!





Ja sen har vi sorg då. Vår lille Hälge orkade inte med livet mer, så nu har jag gråtit en stor sjö, jag trodde faktiskt inte att jag skulle reagera så starkt men det gjorde jag visst. Vet inte vad som har hänt jag var inte där just då, typiskt!!!! Va borta i ca 1 timme och när jag kom hem så va livet slut snyft. Men det var väl ödets gång.

Här ligger han så fint på en handduk i en skolåda.







Om en liten stund ska vi äta tårta och ha roligt!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då, stackars liten - då förstår jag att du fällde en tår eller två...
Grattis till Emil! Det är inte varje dag man fyller tvåsiffrigt.
Ha en bra kväll!

Kram J & L

Anonym sa...

Emil säger Tack!!!
Vi hörs och ses!!!