tisdag 26 augusti 2008

"Rörliga bilder"

Ser ni tassen hihihi
Det är inte lätt att kort på saker som rör på sig!

nä men varför ska jag vara med på kort????

Här gör husse roliga ljud så då fick matte vara snabb på knappen
Harry goding
Kolla in färgen på huvudet,har har blivit jätteljus nu den sista veckan (Harry)
Jodå, här fortsätter dagarna och rutinerna som vanligt, det är vardag igen helt enkelt ganska skönt faktiskt!
Idag gick vi en lite längre kvällspromenad med de små, Freja va med med sin matte kul kul.
Hon är här på dagis när hennes husse och matte jobbar tills de har fått upp en hundgård där de bor, de tycker hon är skojj att komma hit!!
Det funkar mycket bra i det nya hemmet oxå, jätteskönt!!!
Nä nu är det nattinatti!!!



















1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan
Får man lov att bli så vacker ? ?

Man mår ju bara så.......

Hur blir det jag när jag fått mina nya glasögon och ser bättre, vågar inte tänka så långt. Får se i kväll när jag hämtat dem.
Kramar från Ugglan