tisdag 5 augusti 2008

8- års kalas

Här har vi våran 8-åring ifull aktion att ta för sig hallontårta som han har beställt (hemgjord) smaskens sa han!!


Jag gjorde köttfärspaj till mat och gjorde mig till att skriva Isac uppepå med överbliven smördeg (det syns inte så bra)
Gott blev det iallafall!! Nöjd blev Isac oxå för alla presenter han fått Tack tack säger han till alla!
Idag har jag bokat tid hos veterinären för valpbesiktning och chipning och vaccination, känns skönt att ha fixat det, hoppas bara på fler valpköpare!!!
Det är gott ös i dessa små valpar, de är såå söta när de kommer i full gas alla fyra när det ska till att ätas, mat är gott ska ni veta!! Igår köpte vi ben till dem för att skona våra hälsenor och tår hihihi!
Tack och godnatt!!









2 kommentarer:

Beathabloggen sa...

herregud vilka tårtor.Era barn har det bra må jag då säga.Det blir späånnade att komma på torsdag oc inspektera de små.Ha det bra tills dess.

Min tråd sa...

Grattis Isac! Vilka fina tårtor! såg smaskiga ut. //Eva o Kajsa