tisdag 23 februari 2010

Skottat taket!

Suttit och pluggat mer än halva dagen till provet i morgon, slapp samhällskunskapen för läraren va sjuk så då kunde jag åka hem och läsa lite. Men jag har så svårt att få nått att fastna i huvudet, speciellt namn. Så i efm bestämde jag att jag skulle ta en paus och gå ut idet fina vädret. Letade fram några antika skidor till ungarna och så drog vi iväg, det gick så där bra men kul va det. Sen åkte vi ner till guldkusten(mor&far), Jocke hade redan åkt dit för att skotta taket. Och vips så va jag oxå där uppe på taket och öste så svetten lackade det va över 1 meter på vissa ställen, så nu kan de åka till Canarieöarna utan att behöva oroa sig över att taket kan rasa in iallafall!
Jocke på taket.
så här kan det se ut när Isac läser läxan
Emil vid spisen och steker pannkakor.
Glada killar på skidtur.
Tack för mig, Hej!



1 kommentar:

Eva sa...

Vad stora dina killar har blivit!!!