onsdag 24 februari 2010

Idrottshelg för hela slanten!

Hoppas att min pluggande på dem antika gubbarna gick hem idag. Har haft prov på antiken i svenska B och det kändes bra för engångsskull...... jag skrev på allt så nu är det bara vänta och se hur resultatet blir.
Nu har nog föräldrarna kommit fram till det varmare landet! Avundsjuk.... Nä hur kan du tro de.............. hm tänk att få komma bort och få värma sig lite, fast idag har ju faktiskt solen varit framme och värmt så nu ska vi inte klaga hihii.
Helgen kommer infinna sig i idrottens tecken.... fredag kväll Emil träning (som vanligt) på lördag har Kalle match i hockey i Gislaved och jag har lovat att stå i kiosken för hans mamma åker iväg,hm hur nu det ska gå,,,,, och på söndag har Emil match i Habo och sen på eftm har Isac handbollsträning, jaa så jag vet vad jag ska göra. OM det inte blir inställt pga all snö som ligger på taken på idrottshallar och isrinkar den som lever får se, eller vi få se sa den blinde till den döve!

Ett GULD till idag till Sverige i OS det är ju såå häftigt!!

Nu säger jag nattinatt!!

2 kommentarer:

mor i stugan sa...

Håller tummarna för provet , hmm det blir eran egna lilla OS i helgen , jag önskar alla 3 killarna lycka till.

Jennie sa...

Tackar!!