onsdag 17 februari 2010

Mör & Öm!

Idag är jag lite eller väldigt mör och öm i kroppastollen......igår var vi hela familjen uppe i Klevshult hos syster mfam och åkte pulka i en superkul backe, man blir ju som en barnunge som springer upp och åker ner om och om igen hihihi jobbigt men kul.
Idag så har jag flisat 3 lass (flis som vi eldar med). Igentligen skulle Jocke och vår goda vän T göra det i efm för vi hade tänkt åka och bada i efm ( som inte blev av) så då gjorde vi det själva (eller jag) så nu är kroppen helt slut men nu har vi värme ett tag till och det är skönt!!

Isac har idag varit på sin första handbollsträning, oj va kul det va och för att vara första gången tycker jag han va jätteduktig, men det är klart när man kommer ny så har man mycket att ta igen de flesta började säker i höstas eller ännu tidigare, kul tyckte han att det va iallafall!!

Nu ska jag slappa framför Tv´n, godkväll!!

Inga kommentarer: