onsdag 11 mars 2009

Valpkurs och Innebandy

Åhh jag känner mig så duktig, att jag har tagit tag i min krage och sparkat mig i baken och äntligen anmält mig & Harry på valpkurs, ska bli jättekul. Jag hittade en annons i tidningen att"jyckecenter" hade olika kurser jag ringde direkt å kollade, jag och Värnamo Brukshundsklubb är inte riktigt kompisar tyvärr så då blir man nöjd när man hittar någon annan, den tjejen jag pratade med hade tränat elithundar så det kan ju bli riktigt bra!!!! Ser fram emot våren!!

Imorgon eller möjligen på fredag ska jag baka bullar till kioskförsäljning på Emils hemma poolmatch (innebandy) ett gäng chokladbollar ska jag slänga ihop oxå Kom å köp, kom å köp.
kom å titta på om inte annat vett ja!!! Lördag på Tinasö kl 10 är första matchen mot Forsheda och kl 12 spelar de mot Westbo.
Isac har oxå poolmatch fast på Östbohallen, tyvärr samma tid men det är bara å klona sig lite så ordnar det sig hihihi. Mellan kl10-14 har de matcher och de är emellan Värnamo- Skillingaryd och Westbo.

Kramkram

Inga kommentarer: