fredag 6 mars 2009

Smått&Gott!

Nämen så hemskt mycket har det inte blivit skrivet här inte.............. vet inte varför!
Igår satt jag och la in bilder och skrev och när jag skulle publisera, ja va hände då, inte vet jag men allt försvann Grr va less jag blev då usch! Så nu försöker jag igen!

Sen sist har vi tränat lite, gjort läxor, gosat med bebis och igår var vi hundvakt åt Hugonen en stund och sen gick Jocke och jag in till Ica och handlade lite smått och titta vad duktiga vovvsingarna är, de ligger och väntar så snällt på att matte ska komma och säger inte ett ljud! Bra gjort!!

Såå duktiga är de!! Jocke oxå hihihi
Så fina blommor kan man få om man är hundvakt, tulpaner gillar jag!!
Harry goding ligger å pausar efter lite träning på isen!!
Mm så mysigt vi har, tur man får låna lite!!

Nu ska jag plugga vidare!

kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

JA vilka duktiga vovvsingar och vilken lydig man du har som stannade kvar utanför Kvantum och inte sprang iväg till Jem & Fix eller Cheapy medans du handlade. Bra Jocke!!! Kan det vara blivande bästisar på nedersta bilden må tro...
Kram lillasyster