tisdag 31 mars 2009

Nu är vi tebax i världen igen!!

Igår var vi helt handikappade på IT, Tv och telefon fronten, väggubbarna hade grävt av telefonkabeln hmm klantigt om jag får säga det själv, inte utstakat säger dom hehehe.

Jag och Jocke har bestämt att vi ska börja träna mer för hälsans skull så vi åkte och köpte oss var sina springskor av märket Nike och sen drog vi på oss dem och joggade Byarundan som vi kallar den, Isac på cykel, Fjollis och Harryskrutt va med så klart och helt klart gick det jättebra, ingen dog eller nått annat jobbigt, men idag har jag ont i höfterna men det går nog över i morgon för då ska vi ut igen!! Isac skrattade åt mig och sa "Mamma din rumpa skumpa" MM jag vet D! Jag ska nog vara med i Vårruset i Växjö i maj så det kan ju vara en ideé att börja lite smått!
Nu om en stund ska vi på utvecklingssamtal med Emil, ska bli spännande och se hur det går på den fronten!

Ikväll ska det oxå blir spännande både för mig och Harry, för vi ska på valpkurs, det ska bli såå kul och jag hoppas det är en bra kursledare, har haft lite dålig erfarenhet av sånna annars.

Vi fick en lite ovanlig läxa i skolan idag.........äta en apelsin medvetet. Jodå så att eee!!!!

Kramkram

Inga kommentarer: