söndag 29 mars 2009

Trendsköna killar!!


Vad tycker ni om dessa tredsköna killarna!! Idag har vi varit på A6 i Jönköping och shoppat skor, och de har fått välja helt själva. Emil traditionella jumpaskor svarta med vitt och Isac ja, våran pluttskrutt Isac har valt svarta i skinn, snyggskor, jag försökte få han att välja tuffa basketkängor men icke sa nicke dessa skor skulle han bara ha, OK men va rädd om de då du ska ha dem på barndopet bara så du vet förmanade jag honom, jaaadå! Kalle fick oxå ett par , han valde oxå helt vanliga svarta jumpadojjor.

Jaha sen skulle jag in på HM och se efter ett par jeanes till Isac och då hittade de dessa hattar som de bara såå gärna ville ha alla 3 dessutom, nä ska ni verkligen...........JA vi vill ha!! OK men då måste ni lova att använda dem och inte bara slänga de på hyllan, Jaaadåå!! "Skinn"jackorna är i från Ullared. Jag tror Isac kommer bli en liten kostym-nisse när han blir äldre ni som vet hur han är när han ska vara fin hehehe!


Efter shoppingturen åkte vi till lilla familjen i Klevshult och fick urgod ananaspaj och glass mm göött!! Tacktack!!


Imorgon har jag prov och jag har inte alls pluggat för det är inget kul, kommer nog att gå skit. Dessa fina blommorna fick jag av min man igår, det var så många så jag fick dela upp dem i 2 vaser. Många olika färger i samma bukett så fint!!

Det känns att man har förlorat en timme idag, jag är trött!

Kramkram

4 kommentarer:

mor i stugan sa...

Jamen, vilka snyggingar , bor dom verkligen i grann byn. Måste nog gå dit för att se om jag hittar dem.

Eva sa...

Vilka häftiga killar!

Tobbe sa...

Hahha.. vilka cooollingar :D

Anonym sa...

Det är allt ena sköna juveler Du har runt omkrig dej. Hoppas att provet gått BRA.........men det brukar det ju göra.

kram från hesa svärmor