torsdag 6 maj 2010

Det vita pulvret i näsan.....

Jag är såå trööttt....... har börjat med ett nytt preperat för min allergi och det ska tydligen vara nått naturmedel så jag tänkte att de kan vara värt att testa. Men jag tror att i tabletter finns det något medel som gör att man inte blir så trött för jag har inte känt denna tröttheten någonsin tror jag, så nu börjar jag fundera på om jag ska skita i det vita pulvret jag skickar upp i näsan och tar mina tabletter istället detta går inte längre.......
Idag har jag gjort jordgubbspaj och bjudit hit tjejen jag är kontakperson till. Jag åkte och hämtade henne på sitt jobb och åkte hem hit till oss. En snabbfika blev det för sen skulle jag köra hem henne till Rydaholm och efter det ner med Emil till skolan och det sista utvecklingssamtalet, han slutar ju femman och ska börja sexan på högstadiet kan inte fatta detta men det är dagens sanning. Han har skötts sig mycket bra tycker vi, lite tjall med engelskan men det är inte så farligt men de fixar han.
Måste ju få skryta lite om mina barn.... i tisdags kom Emil hem från innebandyavslutningen och leendet var från öra till öra, han var den enda som fick träningspriset!!! En träning har han missat sen säsongen började i höstas det känns väldigt kul att de får uppskattning för bra träningsinsatts och jag och Jocke får väl ta åt oss lite oxå av äran tycker jag, vi som har kört bilen!
Nä nu ska jag slappa framför Tvn och kika på kungen.

Inga kommentarer: