fredag 30 april 2010

Valborg!!!

Ojojoj vad det var länge sedan jag var här och skrev....... har haft lite väl mycket nu tycker jag och det lär visst bli mer har jag fått höra pjuu dessa inlämningar och slutprov och ja vem vet allt. Men annars är det bra och det har väl inte hänt så värst mycket sen sist. Men det största denna veckan är att jag faktiskt fick ett VG på en hemtenta i svenskan jag är förvånad fortfarande...... Idag har jag städat av i hela huset och lagat mat, jag ska iväg på dagens ända lektion kl 13 så jag ska äta lite innan. Ikväll ska det bli Valborgsfirande i Rydaholm, den tjejen jag är kontaktperson till ville träffas och titta på brasan om det nu inte spöregnar och hon drar sig ur vill säga. Det härliga nu när det regnar är att det börjar grönska så fint och temeraturen är behaglig oxå det är skönt!!
Omgjort land, stenpartiväxter.
Svenska mästarna i hockey!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan
Vad snyggt Du gjort i "lannet", kortet på pojkarna var inte fel et heller.
Du lära dej visan; Nu är den förbannade sommaren här, finns en hel del som stämmer.
Annars får Du göra som jar tror att det är japaner eller kineser, gå med munskydd.
Har sett det även här i bögda:

Ha det nu så gött det går.

Kram svärmor