lördag 10 april 2010

Ömma arma kropp!

ojojoj idag är man allt lite öm i alla de muskler man inte visste man hade...... hehehe vi spelade föräldrarmatch mot innebandykillarna igår kväll. Jag var ensam mamma så jag kände pressen att prestera bäst så klart, tycker själv att jag kämpade bra gjorde några anfall och tog bollen några gånger och nästan ett mål men de är ju såå himla snabba de där små rackarna. Emil sa iallafall inte att jag var dålig fniss det tolkar jag som ett bra betyg. Kalle och Jocke spelade oxå, vi satt här igår kväll som hösäckar i var sitt hörn i soffan och fotöljer orkade ingenting det blev sängen redan vid 22.
Jaha nu har våren kommit, iallafall i min näsa och ögon det är ett säkert tecken och även ute spirar krokusar och snödroppar. Tulpanlökar och påskliljor börjar oxå titta fram. Ett stort vårtecken här är studdsmattan som kom ut i förrgår ungarnas favorit det är gott för då är de ute mycket!!
I dag ska vi träffa en gamal jobbar kompis till både mig å Jocke. Vi ska till något som heter Lövö som ligger på Store mosse vi har aldrig varit där. Ska grilla korv om vädret tillåter ska bli mysigt, annars får vi trängas i hennes lägenhet i Forsheda hihih vi blir 10 st.
Nä ska fixa lite frukost sen promenad så man lear upp kroppastollen lite fniss!!

Ha de kalas!!

Inga kommentarer: