måndag 10 maj 2010

Så kan en dag vara!

Idag har det varit en lite småstressig dag inget ovanligt nu förtiden hmm. Skola, tandläkartid för Isac, VC för Isac pga stopp i örat som han själv sa, det blev spolning en behövlig sådan, där emellan hann vi handla sen lämna tillbaka honom i skolan, jag hem laga mat tillbaka till min skola, hämtade en tårta jag lovat min far att fixa till min mor som fyller år idag, ner med den till henne och lite blommor, hem igen till oss och drar en sväng med dammsugen inväntar Jocke ner till mor och äter tårta som var väldigt god!!!!! Sedan hem och lagar middag till i morgon för då e jag inte hemma på hela dagen och sen har jag suttit och slitit mitt hår för något jag inte fattar (som vanligt) men det löser sig sa han som sket i vasken hehehe.

Ser fram emot torsdag, då kommer en familj och hälsar på i från Katrineholm. De ska komma till oss och fika och det ska bli såå kul! Det är några år sen vi träffades och det väldigt skoj att de vill komma och hälsa på. De ska till High Chaparall och det är ju här i närheten. Det är helt otroligt att man har kontakt så många år, sporadiskt men ändå att man vet att man lever och så. Vi träffades första gången sommaren -86 tror jag, jag kan ha fel men längesen är det. Tjejen var här med sina föräldrar på semester och hyrde mor och fars sommar stuga, där de bor nu ner vid sjön. Vet inte riktigt hur länge de var här men det var i slutet av deras tid som vi började träffas så klart det är väl typisk att när man väl träffats så ska de åka hem..... men iallafall sen dess har vi haft kontakt då via brev senare via mail och nu är det mest mail och facebook. Kul är det iallafall!! Ni är hjärtligt Välkomna ni vet vilka ni är!

Nä nu ropar kudden så godnatt!!

Inga kommentarer: