torsdag 20 maj 2010

Underbara väder!!!

Vilket underbart väder. Nu på morgonen gick jag ut en sväng i trädgården..... tänk om man kunde spara den underbara doft i en burk som just nu är ute, alla körsbärsblommor, nyklipptgräs och allt annat som doftar så underbart man vill inte gå in och man vet inte vad man ska göra av sig själv så fantastiskt är det HÄRLIGA SOMMAR ja för det är det nu, när medeltemeraturen är över 10grader både natt och dag så räknas det som sommar säjs det. Och i natt har det varit närmare 13 grader ljuvligt!! Igår planterade jag mina dalier hoppas de blir lika vackra som föregående år, idag tänkte jag se om man kan hitta lite sättpotatis lite sent ute är vi som alltid men jag ska leta.....

Mindre ljuvligt är att jag snart ska till skolan och den hemska samhällskunskapen Blärk men det få gå som det vill nu känner jag, jag så gott jag kan och mer blir det inte.

Tillbaka till de ljuvliga sakerna...... I efm ska jag vara barnvakt till Ebba 5mån. Det ska bli ljuvligt och mysigt!!

Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer: