onsdag 1 april 2009

Välkommen vår!!

Jag har råkat ut för ett april skämt idag faktiskt, jag själv hade precis glömt bort att kolla almanackan så jag blev väldigt paff men det var ett såndär vanligt skämt som "men vad e det du har på skorna?? Men ser du inte hhahaha Aprilapril!!

Vilket underbart väder, jag har varit ute hela eftermiddan och ränsat i landen,tagit bort löv,ogräs och tagit fram krokusarna. Emellan har jag och Harry tränat på klickeriet går bra faktiskt och roligt!
Nu ska jag köra Isac till miniscouterna och jag ska träffa en kompis sen ska vi ut och springa innan hockeyn börjar då HV 71 ska klå Färjestad.

kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur är det med träningsvärken? Jag o Kajsa har oxå börjat springa (eller jogga)idag. Det var både skönt , jobbig o roligt! Vilken kondis! Den kan bara bli bättre! Kram Eva