onsdag 15 april 2009

Tillbaka!!!

Hej nu är jag här igen!! Har varit lite slött på denna fronten men våren och solen har tagit mycket av min tid även lite utflykter och påsklov, så jag har faktiskt inte haft lust att skriva. Så ligger det till!!!
Under påsklovet har vi haft div aktiviteter som en utflykt till Falköping på låångfrdagen, trevligt trevligt tack till er där uppe för att vi fick komma! Sen på påskaftonskvällen flög vi ut till Lerdala och fick grillat och gottigott tack till er oxå!! Sendan på påskdagen tog vi en riktig runda upp till Uddevalla och överaskade syrran och hennes man (syrran fyllde år i måndags) vi var 2 bilar upp och hade med oss mat om i fall hon inte skulle släppa in oss hehehe nää skojjar!!!! Mycket roligt och trevligt blev det!!!

Igår var jag och Harry (Jocke oxå) på hundkurs!!! Ojj va kul det är och när man ser hur de ändras alla hundar som är med, jättekul men nu dröjjer det ännu 2 veckor till nästa gång och fortfarande inga kommandon men pepparpeppar det funkar ju förtusan!!!

Jaha och nu börjar terminen gå mot sitt slut va har tiden tagit vägen, jag fattar inte!! Och nu börjar oron vad kommer hända till hösten, kommer jag sitta bland de andra som är mellan 2 jobb eller. Lite funderingar på om jag ska fortsätta läsa något.......... men vet inte vad. Läsa in gymnasiet kanske som jag inte har men som jag inte vet om jag klara av, engelska och matte va väl de största skälen till att jag inte fortsatte i gymnasiet. Panik HJÄLP!!!

Skärpning!!! Nu måste jag utfodra lurvarna och sen cykla till skolan!

Tack och adjö!!

1 kommentar:

Min tråd sa...

Måste du läsa matte o engelska? Du skulle säkert fixa det, du är ju duktig på så mycket!