torsdag 23 april 2009

Gott och blandat som hänt!

Här har det hänt lite grann sen sist............ takläggning, barndop, studieresa i Göteborg, hundträning och farväl av Jocke kanin mm.

Takläggning hjälpte vi ett par kompis med i helgen, Jocke satt på taken så gott som hela helgen, jag va faktiskt oxå uppe och la lite tegel, riktigt roligt.
Söndag så var de barndop i Åkerskyrka för lille pluttilutten Alvin Fransson, gick jättebra.
I tisdags åkte min klass och jag till göteborg på studieresa, vi gick på Svenska mässan där Leva och Fungera höll till, en mycket intressant mässa där det fanns alla hjälpmedel till handikappade mellan himel och jord, och i onsdags va vi på medicinhistoriska museet riktigt intressant resten av dagen gick vi på stan.
Idag har vi tränat hund här hemma, jag har lärt mig en övning som förhoppningsvis ska hjälpa oss och framför allt Fiona att inte skälla när det knackar och kommer in nån i dörren, det funkade och det gick snabbt men nu är det massor av övning som vi ska göra så att det stannar kvar i pannbenet på henne!
Ja sen idag så flyttade Jocke kanin till en anna familj som kommer att pyssla och sköta om honom mycket bättre än här och dessutom så slipper hundarna sitt och glo på honom hela dagarna hehehe!

I morgon har jag fått den äran att åka till Ljungby och besiktiga Jockes volvo hmm så där skojj!

tack å hej leverpastej!

Inga kommentarer: