onsdag 25 februari 2009

Tjat tjat tjat

Varför detta ständiga tjat och bråk. Speciellt på mornarna! Jag blir såå trött och ledsen. De som har lite erfarenhet säger att det har med en viss tioårskris att göra, att deras kroppar fylls med hormoner och annat jobbigt som de själva inte förstår. Och en annan kommer ju inte ihåg själv när man var i den åldern. Mitt hopp och önskan är att när det är dax för tonåren så har de värsta gått över, jag menar att deras tonårstrotts är nu, jag har faktiskt fått höra av en god vän att hon hade det lika dant och att det blev mycket bättre i tonåren så det är bara att hoppas!!!


Sen blir jag så besviken på såkallade vuxna människor som beter sig som fjatiga småbarn, som komenterar och häver ur sig saker till människor som går hemma och är sjukskrivna pga operation, man går inte hemma för att det är roligt precis!!!
Skolan väntar!!!

kramkram

Inga kommentarer: