fredag 6 februari 2009

Moster J har varit barnvakt!

Harry ligger och vaktar barnvagnen, han va jätteduktig har aldrig sett en bebis innan!
Sömntutan själv!
Vi hade de så mysigt jag och lille Alvin här igår...... eller jag iallafall, han sov hela tiden hihihi.
Kom precis just nu hem från mor&far, Jocke hjälpte pappa med datorn och vi fick kvällsmat gott, tack

Imorse bakade jag bullar, istället för att plugga fyfy, men bullar är gott, dessutom skulle jag ge bort dem till en väldigt snäll och trevlig familj som ger Emil en massa kläder och det är så bra tack snälla familjen!

En paus efter rus i nysnö!
Här ligger en nöjd dam, inte ofta hon ligger i knät men här njuter hon i fulla drag, snarkade gjorde hon oxå hihihi.
Hmm det gör herr Dahlström nu oxå stoora stockar hahaha!
kramkram


1 kommentar:

Anonym sa...

åh så bra barnvakt ni har:)
Kul att hittat en ny blogg att läsa med det jag gillar..
Hundar och barn:)

Trevlig helg