onsdag 19 augusti 2009

Lite bilder och sånt!


Här svampkillarna från igår stolta med korgen, Emil är väldigt upptagen som ni ser med telefonen i örat hihihi!

Ja ha idag har man varit nyttig då och gått 5 km i Blodomloppet i Jkpg. Väldigt trevlig runda i trevligt sällskap (typ flera tusen) och vackert väder! Efteråt dock inte lika nyttigt............. ett besök på gula bågen (Mc D). Grabbarna hade morfar som sällskap och barnvakt kalasbra!!

Ja och så har då skolan börjat även för barnen och det verkade som det hade varit okey för dem oxå, Isac tyckte att den nya fröken hade tjatat för mycket men vem gör inte det i hans öron.......
Emil tyckte väl att det va sådär kul, men tänka sig att de har börjat i 3:an och 5:an jag hänger inte med riktigt åren går verkligen undan!
Nä jag tänker verkligen inte vara med på nått kort............
Nä inte jag heller...................
Nä fy vad jobbig hon är och tjatar hela tiden.....................
Jaja vi får väl titta framåt då....................
Ja detta är en liten båttur i roddbåt sist det var fint väder och det var lite tjurigt i båten särskilt tanten Fiona som verkligen kan tjura och hon visare det oxå.
För er som undrar hur skolan går för mig så kommer hjärnan krascha inom 2 veckor.
Tack och nattinatti





3 kommentarer:

Eva sa...

Ja, det är inte klokt vad tiden går fort. Men femman?!? Det var VÄLDIGT vad tiden rann iväg plötsligt... Min storplutt har börjat ettan och plötsligt växte han en halvmeter typ...

Anonym sa...

Hur bär ni er åt? Jag var ute i 3 timmar och hittade en liter........... kram Eva o Kajsa

Anonym sa...

så härligt det ser ut.lottie