måndag 17 augusti 2009

Hv71- Frölunda

Idag har jag varit på registrering i skolan och de va jobbigt, 2 timmar tog de usch har redan ångrat mig. Imorgon på min lediga dag ska jag vara i skolan kl 08.00 för engelska test undrar hur det kommer att gå hmm inge vidare tror jag får la gå om mellanstadiet......


Nu ikväll har vi varit på dessto roligare aktivitet............ Träningsmatch mellan Hv 71 och Frölunda och Hv VANN med 5 -3 gött mos. Emil och jag var där i Värnamos egna hockeyrink Aplarinken mycket bra och rolig match alla nöjda, ialf Hv fansen med bra stämning och ös!!


Nä dax för kudden grus och gnejs hejsvejs!!

3 kommentarer:

mor i stugan sa...

Håller tummarna så du slipper att börja i mellanstadiet , hmm det låter jobbigt. Men jag tror att du är bättre än du tror , det har vi ju bevis på sen innan. Menar hur var inte dina slut betyg i våras :)).

Harrys matte sa...

Tack du e snäll!!

Anonym sa...

Du har väl huvudet på skaft, det har vi märkt. Du hade ju kanon betyg som uska.

Lycka till Kram svärmor o gube