tisdag 18 augusti 2009

Inget test idag:-(

Det blev inte test idag, jag som hade laddat....... nä vad fick vi göra, jo sitta och vänta på att få prata med läraren i 3,5 min då hon frågade vad man ville ha ut och lära sig av kursen och hur mycket man trodde att man kunde. 1 timma satt jag och väntade på min tur, så där kul kan jag säga så nu är det på torsdag vi ska göra nått test så de ser vad vi ligger i kunskap hehehe va roligt, jag ni kan väl riktigt höra hur sarkastisk jag är, de ordet vet jag knappt inte vad det betyder men det ska jag väl lära mig i svenskan sen fniss.

Nu i kväll har jag och barnen varit i skogen med min stora syster och plockat en hel korg med kantareller. (bild kommer på den) Oj vad kul det är när man hittar stora fina svampar som lyser gult så fint, Tack syster för att vi fick se ett av era svampgömmor och tack för korven med brödet gott gott.

Näpp nu e d godnatt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svampar är det verkligen gott om. Har plockat en hel del på tomten.
Hoppas att tålamodet håller , för det verkar ju vara lite ordeda, men det är ju nytt även för dem.
De har väl slappat ordentligt på semestern.
Kram svärmor

Min Tråd sa...

De svampställena skulle jag oxå vilja veta var de är............
Kram Eva