lördag 4 juli 2009

Emils 11-årsdag, igår!!

Igår fyllde Emil 11 år!! Som present fick han pengar och sen bar det iväg till Ullared, ja så han fick köpa vad han ville......... han köpte en bandyklubba som han har önskat sig i ett halvår och 2 cd-skivor.Vi åt middag och fixade med oss fika. Sen bar det iväg till Varberg där vi intog stranden på Getterön, härligt tyckte barnen och vi med förståss men klantiga jag smörjde in mig på fel ställen så nu har jag fått färg där jag aldrig någonsin fått färg en väldigt kraftig ton av rött på framsidan av benen och magen där 2 vita streck uppstått vid magvecken hehehe! Jag satt i en brassestol och läste en bok, det va ju såå skönt för det fläktade ju oxå!
Sen packade vi ihop och stack till Bockstensmannen och Ismannen på Varbergsfästning, jag tror ungarna tyckte de va intressant för de har läst om detta i skolan, bra va!! Sen åt vi glass och när kl va ca 17 åkte vi hemåt. Väl hemma grillade vi korv och åt tårta med mormor och morfar!
En heldag som sagt!!

Idag har jag ont, ont och ont men fin färg har jag iallafall fniss! Har även fått hundburen såld perfekt och bli av med den, till Torup (dock inte Skåne) nedanför Smålandstenar eller nått.
Nu börjar åskan gå igen, igår när vi var borta fick jag höra att det hade varit ett sånt oväder så min far sa att han inte varit med om det sen på 50-talet, tur vi missade det!!!

Tack och Hej!!

2 kommentarer:

Katrineholmskan sa...

Oj, grattis till stora killen i efterskott!

Min tråd sa...

Grattis i efterskott!