torsdag 18 juni 2009

Fotovisning!

Idag i regn och rusk, det fick bli i full regnmundering!
Världens goaste!! Moster J´s favorit!!

Usk nålen som jag troligen inte kommer att använda men jag har en iallafall!!
Betyg! Jag har bildbevis hihihi
Underbar examensbukett!!
Och flera!
Alltid redo! Emil har varit på scoutläger i 5 dagar och så här såg det ut innan han åkte. Packningen var inte lika snygg när jag hämtade hem honom, men allt va med hem iallafall
Imorgon är det midsommarafton och vi hoppas alla på toppen väder! Bara det kan hålla uppe är jag nöjd iallafall!
Jag önskar alla jag känner en GLAD MIDSOMMAR och hoppas alla får en trevlig helg!!
kramkram





1 kommentar:

Anonym sa...

Vill även passa på att önska ER en bra midsommarafton " Utan regn "
Men man kan vara glad. Fint väder nästa vecka , lagom till min semester. Vi ses på torsdag.
Kram till ER alla från Iréne samt övriga på Vedumsv.