fredag 12 juni 2009

Examensdagen!

Ja då så är man undersköterska då! Idag har jag tagit examen för första gången på högre nivå en grundskolan känns helt OK faktiskt! 5 st MVG och 8 VG 1 G som kunde kvittat hehehe.

Syster dottern tar studenten idag oxå så det blir en himla massa firanden i kväll skojskoj!

Ungarna slutade skolan i går och då såg de ut så här! Vita byxor jättesnygg tycker jag! Men jag har redan fått tvätta dem hmm.


och jag så här tjusigt vaa!
Och systerdottern så här tjusig på balen!
synd på vädret idag bara!
Tack och hejhej!


5 kommentarer:

mor i stugan sa...

Grattia , Grattis till din USKE examen , och vilka toppen betyg sedan . BRAVO

Anonym sa...

Tack så jättemycket!!

Anonym sa...

Grattis ! ! !

Det visste jag .....Att Du skulle klara skolan med glans sa jag till Dej från början nu är Du USK a.
Vika toppen betyg Du fått, var stolt
Bra gjort Kramr i massor från

USKan o Anders

Anonym sa...

grattis.lottie och peter

Jennie sa...

Tacktack!!