tisdag 13 juli 2010

Premiärdopp m.m.

Vilket väder vi har, knappast något man kan klaga på nu efter all klagan i vintras, jag klagar inte iallafall! Lite klibbigt kanske men det går över. Just nu är det väldigt behagligt efter ett litet åskanfall men inte något nämvärt stort oväder. Ser fortfarande molningt och opålitligt ut men jag tror inte det kommer mer.....lite regn vore välkommet dock!

Mitt premiär dopp i sjön gjordes i förrgår och ett i går kväll bättre sent än aldrig...mycket välbehövligt och skönt. Ungarna badar varjedag flergånger om dagen de är bra om inte annat ett trevligt tidsfördriv när vi vuxna drar in kosingen till hushållet.

Nästa vecka går jag på semester som ska bli väldigt skönt, Jocke tackade ja till extrajobb så han ska köra lastbil hela V29 skoj skoj eller inte.....
Nån direkt planering har vi väl inte men lite ideer har vi får se vad det blir av det!

Ha de bäst i solen!!

2 kommentarer:

Jonathan sa...

Hej, 

Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om att Unity Line just nu har kampanjerbjudanden på familjeresor till Polen. I erbjudandet 

Gå gärna in på http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/specialerbjudanden/familjepaket_med_hytt_och_bil och läs om familjepaketet för 2010. 

Hoppas du hittar något som passar dig! 

Hälsningar, Jonathan, 
Unity Line

Anonym sa...

Kan Du tänka dej, svärmor har också badat. ( inte illa)
Här surrar det med massor av getingar. Anders fick åka till VC, jag fått ett i "baken". vet inte om katterna klarat sig får hålla koll nu. Det hände just i kattgården Fy F..